UniMOOC, la plataforma de cursos per a emprenedors de la Universitat d’Alacant

UniMOOC és una plataforma de cursos nascuda en l’Institut d’Economia Internacional de la Universitat d’Alacant. Entre els impulsors de UniMOOC es troben institucions de prestigi com Google, el Banc Santander, l’Escola d’Organització Industrial del Ministeri d’Indústria, Energia, i Turisme.

En concret, els nostres cursos tenen una clara orientació cap a la formació per a emprenedors en l’economia digital i en les noves tecnologies. No importa si eres un gran emprenedor o un novençà amb una idea, en UniMOOC sempre trobaràs algun curs que aconseguisca preparar-te millor per a la teua batalla pel emprendimiento.

Consulta els nostres cursos amb reconeixement de crèdits ECTS per a alumnes de la Universitat d’Alacant en aquesta pàgina.

Les fintech al sector bancari tradicional

Novembre, 2017

Matrícula oberta

Noves tecnologies i internacionalizació