Tendències, innovació i seguretat en l’economia globalitzada

Coneix, de la mà d’experts, els principals sistemes, conceptes i tecnologies per a la innovació empresarial. Descobreix com enfrontar-te a les noves tecnologies en l’era digital i veure què oportunitats ofereixen per a l’empresa.

Matriculació: por determinar.Fi del curs: por determinar.

Mòdul 1: Seguretat de dades
Coneix què és el concepte de seguretat informàtica i les seues dimensions així com les principals amenaces i riscos informàtics.

Mòdul 2: Seguretat de dades II
Coneix els diferents plans de seguretat, el concepte d’internet de les coses i la regulació de la seguretat en l’entorn TIC.

Mòdul 3: L’empresa oberta
Comprèn què és l’empresa oberta i la seua relació amb el coneixement, a més podràs conèixer les noves metodologies en el projecte empresarial cap a “l’obert”.

Mòdul 4: Noves tecnologies, nous negocis
Descobreix les oportunitats de negoci que ofereixen les noves tecnologies, la importància del capital humà i les aliances, i introdueix-te en el concepte de comunicació empresarial.

Mòdul 5: Agilitat del procés
Coneix l’agilitat del negoci i els seus fonaments així com els sistemes de les noves tecnologies de la informació. A més tractarem el concepte d’Arquitectura Empresarial i els coneixements necessaris per a implantar-los en una organització.

Mòdul 6: Mòdul 6: Anàlisi del Web Analytics
Aprèn les diferents possibilitats que ofereix Web Analytics i la importància de les dades per a complir els objectius empresarials. A més coneixeràs el procés d’implementació d’aquest sistema i alguns dels seus els beneficis i inconvenients.

Professors del curs:

BORJA URIARTE

Director tècnic en Cistec Technology. Enginyer Informàtic per la Universitat de Deusto i màster en Gestió de Sistemes i Xarxes.

JOSÉ ANTONIO GURUCELAIN

Director d’Innovació en Cistec. Premie IBM al millor Informàtic de l’any en 2013 i consultor en Iberdrola, Govern Basc i BBVA, entre uns altres.

JULEN ITURBE

Expert en planificació i gestió de destinacions turístiques. Membre de l’Institut Universitari de Recerques Turístiques i professor de la Universitat d’Alacant.

ANDRÉS TORRUBIA

Emprendedor y fundador de FIXR, ingeniero de telecomunicacoines por la Universidad Politécnica de Valencia y trabajador en el Centro Europeo de Investigación Nuclear en Suiza.

SERGIO GORDILLO

Pertenece al Comité de Dirección de Improven, es ingeniero industrial, cuenta con un Máster en Dirección de Operaciones, un MBA de Estudios Superiores en el CEU San Pablo de Valencia y PDD en el IESE.

ÁLVARO RODELGO

Consultor d’estratègia digital en Binomi Ventures, gestionant diversos projectes de comerç electrònic i desenvolupant les seues estratègies en la xarxa.