Bitcoin, la moneda virtual

Curs sobre la moneda que està cridada a canviar el concepte dels diners i els pagaments en el Segle XXI.

Matriculació: por determinar.Fi del curs: por determinar.

1. Què és Bitcoin?
Concepte, definició i debat sobre la moneda que està cridada a canviar el concepte dels diners i els pagaments en el Segle XXI. Un tema introductori que et permetrà avançar durant la resta del curs.

2. Com funciona Bitcoin?
Com es realitzen els pagaments, quins mecanismes de revisió mèdica existeixen, on es guarden les meues bitcoin estalviats… aquestes i altres preguntes es resolen en aquest mòdul, on buidem qualsevol dubte que pugues tenir.

3. Noves oportunitats de negoci.
Bitcoin ha obert una sèrie de possibilitats de negocis al seu al voltant, que van molt més allà de la mineria. Aprèn com aprofitar les oportunitats que ofereix la moneda digital per excel·lència.

4. El futur del Bitcoin.
Acabarà per instal·lar-se Bitcoin com a moneda oficial? Quin és la seua legalitat? Pugues una moneda convertir-se en el mitjà de pagament de tot el planeta sense estar secundada per cap país de forma oficial?

5. Casos d’èxit amb Bitcoin.
Bitcoin és ja una realitat per a algunes empreses en el seu moment a dia. Descobreix ací algunes bones pràctiques que ja estan asseient precedent en sectors econòmics i activitats molt dispars.

Professors del curs:

MANUEL HEILMANN

Director i co-fundador de Coinzone.

JOSÉ CARLOS DÍEZ

Expert en Economia Internacional.

FRANCESC FAJULA

Director d’innovación en Banc Sabadell.

PAUL SYLLING

Director de Marketing en Coinzone

ENRIQUE SOLÍS

Cofundador de One Shot Hoteles.

ALEX TARLA

Director de Tecnologia en Coinzone.

RANDY BRITO

Fundador de Café Bitcoin.

ALAN LAZALDE

Enginyer Electrónico especialitzat en Criptografía.

FÉLIX MORENO

Trader i analista d’accions.